Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2009 04:28 - Малкото което ми е останало от Хаджи Бойко Бочев
Автор: ivnikolaev Категория: Забавление   
Прочетен: 10494 Коментари: 0 Гласове:
0



Ти помниш ли
другарката с бикините
и циците й, пълни с лепкав злак.
И онзи див копнеж по монокините
и едрите гърди на тая фуста.

Ти помниш ли поне един бунак
не хвърлил жаден взор далече
там под пембеното елече
та тая едрогърда булка пуста...
Налей, другарю, пак един коняк...
-----------------------------------------

Шишарка

Снощи бяхме с мама в парка.
Аз намерих си шишарка.
Беше хубава и гладка,
като батковата патка!

После мама ме помоли
да я вземе тя! Защо ли?
Ще оставя я на мира.
Сигурно ще мастурбира.

Щото тя на татко каза
със ненавист и омраза:
"Що като си инженер,
щом е мек като джегер!"

Ех, да се смили съдбата
да ме стори в миг богата,
та да купя аз на мама
радост някаква голяма.

Ще й купя аз вибратор
със "Тошиба" генератор.
Хубава, известна марка -
да смени оназ шишарка.

Що ли пък не си намери
пенис твърд с бая размери?
Ново гадже! Тя е млада!
Нека вкуси баш наслада.

Ще я свържа с бай Милети,
щото знае мурафети.
И шишарката тогаз
ще използвам само аз!

А пък тати инженера
да върви при леля Вера.
Тя ще му върти дудука
че разбира от наука...

Стана ли в четвърти клас,
гадже ще си търся аз,
че шишарката бодлива
нещо взе да ми убива...

----

Минет от Нинет

Снощи рекох на Нинет:
"Направи един минет"
Тя започна да се тръшка,
пренебрегна мойта дръжка.
"що бе, викам, гълъбицо?
Правила си го на Ицо.
И на Нане, и на Геле...
лапай, мътните те взеле!"
Тя започна да се вайка.
Аз попържах я на майка.
"Нино, вагино заспала,
бързо духай във кавала!
Туй месо недей го кьори,
няма да ти проговори.
Лапай фалоса, животно."
Тя пое го неохотно.
Взе по малко да го смуче
сякаш свири на дудуче...
Нина на парцали мига -
мен либидо ми се вдига.
"Браво, Нинче, браво, мила"
Смуче тя със страшна сила.
"Искам да го глътнеш, Нино,
на един път като вино!"
Смучейки го, тя ми рече:
"Уважаваш ли ме вече,
или сетне след минета
ще съм уруспия клета?"
"Нино, спазвай етикета,
не бъди така проклета.
С пълната уста недей
да говориш, чу ли, брей?!"
Ами ако се задавиш,
клетнице, какво ще правиш?!
Айде, гълтай, стига мляска.
Чичо да не те напляска!"
Брей, изсмука ми нектара
Глътна го като попара...
Тъй госпожица Нинет
стори и на мен минет.

Грях
В клубчето по интереси
красна бабичка съзрях.
тя на столчето си кеси
чувствам, че ще сторя грях!
обясних й се веднага,
рекох: "хваща ме съклет.
искаш ли, другарко драга,
да ми извъртиш минет?
ти си моята другарка,
аз съм твоят мил другар.
ще ти го начукам в парка
със мъдете барабар!"
а събранието свърши,
аз бастуна си вземах...
тя снагата си разкърши
ще я чукам, не е грях!
вече сме сами във парка
тя ченето си свали.
лапна члена таз другарка.
а дъждът вали, вали...

 




Тагове:   Малкото,   останало,


Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivnikolaev
Категория: Забавление
Прочетен: 44127
Постинги: 7
Коментари: 4
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031